16 Eylül 2010 Perşembe

My Love : Maserati Ghibli....

İşte yıllardır hayalini kurduğum yeni arabam :)) amma da koştum peşinden aynen bana pas vermeyen bir kızın peşinden koşar gibi :) umutsuzluğa kapıldığım anda biranda benim oldu, aldığımda perişan bir haldeydi... arkadaşlarımın 'bu kız sana yar olmayacak' demelerine aldırmadan giriştim araca, önce boyası kaportası, sonra elektrik tesisatı sonra turboları sonra iç mekan derken bir baktım arabam nerdeyse bitmiş... onunla uğraşmak ayrı bir zevk kullanmaksa apayrı :)

Production Period: 1992-1998
Designed By: Maserati
Body Built By: -
Number Built: 2500
Dry Weight: 1365 kg
Top Speed: 260 kph
Engine Type: Front, six cylinders in 90º "V"
Bore and Stroke: 82x63 mm
94x67 mm
Displacement: 1996.2 cc
2790 cc
Compression: 7.6.1
Engine Output: 306 bhp @ 6250 rpm - 2.0 litre
284 bhp @ 6000 rpm - 2.7 litre
Valves & Actuation: Four OHV per cylinder with dual overhead camshafts per bank
Carburettion: Supercharged engine with 2 water-cooled IHI turbo-compressors, 2 intercoolers and Weber Multi Point electronic injection
Ignition: Single electronic
Lubrication: Forced with delivery pump
Drive: Rear wheel drive
Drive: Ranger 3.31:1
Clutch: Dry single plate
Gearbox: Getrag 6-speed plus reverse





işte ilk aldığım gün ve yürümeyen arabayı yürütme çabalarımız İstanbul Maslak'ta...



turbosu patlak ne olduğu belirsiz bir araç tam bir kumar, ama bilmiyor ki ben kumarı severim :)



arabayı zar zor Ankaraya getirdiğimiz gece...



acınası iç mekan..



şimdi boyanma zamanı :)



sexy back ;))



boyamız bittiiiii...



boyadan sonra ilk gezinti Bilkent'e ;))



kozmetik bu kadar yeter dedim, alalı 2 ay oldu dışı liselik, turboları elektrik tesisatı ve iç mekan müzelik :)) giriştim motora, turbonun biri İstanbul'dan diğeri ise Ankara'dan bulundu... elektrik tesisatı ile bizzat kendim kafayı kırdım, İtalya ile uzun geçen gecelerden sonra tesisatı yeniledim, yanlış olan herşeyi düzelttim... benzin pompasını daha güçlü bir BOSCH ile değiştirdim... artık hem kornamız çalıyor, hem farlarımız bi-xenon hem de arabamız çok daha iyi gidiyordu :)



ben rahat durur myum?? durmam :)) aldığımdan beri gözüme batan koltukları, üşenmeden İstanbuldan aldığım koltuklarla değiştirdim :) taban halısını komple değiştirdim tavanı yaptırdım ve de dash board u o hep istediğim çift renk haline getirdim :)



thats it!!!!




:)) nasıl olmuş??



işte yeni farlarım, bi-xenon olur kendileri ;))



son haller artık :)



sexyyy back againnn ;))



my love my lovee :)



:):):)

1 yorum: