2 Mart 2010 Salı

İşte Arabalarım ;)))

işte bu benim ilk arabam :) sıfır alınmıştı üniversiteyi kazandığımda :)



1992 model bir broadwaydi kendileri ;) ömrü uzun sürmedi pek çünkü
aklım kırmızı bir fairwayde idi :)



bütün öğrencilik hayatım bu arabayla geçti, çok kahrımı çekti kendileri, çok üzülerek sattım hala daha aynısını gördüğümde bir hoş olurum...






okul bitti işe başladım gittim bir tane Rover 216si aldım... performans olarak başarılı kalanın tamamı başarısız bir araçtı :)97 senesinde alıp, 2002'de sattım...








evett efsane ölüm makinesi Rover 220T ;)) deli gider ne yapsan durmaz :)) beni öldürmeden geri verdim ama hız tutkumu aşılayan araçtır diyebilirim ;)












veee sene 2000, ilk BMW'm bir e30 3,16 idi... ömrü uzun olmasa da BMW ye adım atmış olduk ;)
















akabinde bir e36 3,16i... asker dönüşü 2000 yazında aldım, 2002 de cabrio ile takasladım...
















4 çeker bir hız ve ölüm makinesi Opel Calibra Turbo :)) Rover turbodan daha hızlı, daha güvenli ama en az onun kadar sıkıntılı bir araçtı... bendeki ömrü fazla olmadı...












geldik hayatımın çok önemli bir bölümünü kaplayan e36 cabrioma :)) aldığımda sıradan bir 3,18i cabrio olan aracımın hayat hikayesini ilerde detaylı olarak anlatacağım...



















2004 senesinde bir de Alfa 156 2,0 SS aldım, 2002 modeldi ve de hala kullanıyorum... nedense İtalyan arabalara bir yakınlığım vardı neden olduğunu ilerde anlayabildim ;)
















işte efsane arabalarımdan biri :)) 2007 de kavuştum kendisine, şu anda bazı sıkıntıları var ama hala bende ;) 986 kasa bir Porsche boxster olur kendileri...


















Son aşkımmmmm... aldığımda bir harabeden biraz hallice olmakla beraber yine de kendine aşık olmaktan kurtulamadım :)) dünyada sadece 2000 adet üretilmiş olan bir Maserati Ghibli... bu arabanın hikayesini de ilerleyen zamanlarda detaylandıracağım, ilk halini koymayım korkarsınız, son hallerinden biri budur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder